g

g

2014年5月18日 星期日

GP非常大婚part 2-1229靚相完全版

GP非常大婚part 2-1229靚相完全版

孖保大婚已過了5個月啦!孖G妹婚前婚後都沒有任何改變,只是多了朋友仔叫我李太!孖G妹剛剛先記起上年嘅今日係孖保擺酒日子。哈哈!

孖保一直希望攪一個簡約、温馨而隆重的wedding party,邀請一班好朋友仔見証我倆重要的時刻,一個屬於我們的婚禮。所有老土野都唔會做(唱歌,播片,玩新郎,表演等孖保都無做),而老公也一直十分支持我,因此都很多謝他。

大家都知
孖保超级貪靚,所以My dream wedding 就只有一個概念,就是靚靚靚,靚人,靚境,靚衫,大家影多些靚相。
 
「靚環境」,搜集資料時,可攪西式但人數不多的場地不是太多選擇,看見半島符合條件,價錢亦合理,因此唯一且只看了一次場地就已選定peninsula hotel garden suite這裡,含室外和室外場地,室外能飽覽維港景色,孖G妹覺得係露地環境下註冊會較浪漫
「靚衫」,老公完全不用愁,Decision出品必屬佳品。而我在網上看了過百間店,睇得上眼外國婚纱,閒閒地租一件要20k以上,未計晚裝,著一陣用上40k,確實很不化算。最後好彩揀到一件合意又合價錢的水晶lace婚紗。而晚裝分别是一件綠色仙子style傘裙和一件slim-cut黑色傘裙。
「靚妝」,多謝Helen Fresh One幫我化妝set頭,100分。
「靚相」,多謝Kenny Tsang Photorgaphy,我想Kenny都無諗過係咁短時間,我真係要影咁多相。加上希望爭取更多時間與各朋友影相聚舊,每套衫也要影,最顛新娘都是我。

1229當日雖然得10度,但天氣總算ok。

註冊前先set第一個妝影相。

孖G妹一直是Audrey style粉絲,所以高髮髻一定要梳。



在金都訂製請帖,美觀又唔貴。

回禮 chocolate bar。



孖G妹自行購買字母裝飾與相架!


棄用老土簽名冊,以一幅guestboard代替,方便又潮。

註冊時set回簡單髮髻配鮮花,感覺清雅。


 中場換上綠色仙子style傘裙。

最後是一件slim-cut黑色傘裙。


 保羅很少chok到出樣,今次都要俾個叻佢!

 

 孖保再次多謝當日出席的賓客,希望大家也能盡興,有個難忘回憶。

沒有留言:

張貼留言