g

g

2010年2月4日 星期四

玩盡北海道破冰7天の旅09-Day 3

文章日期:02/04/2010 10:54 pm
 Day 3-7/2/09
 (網走破冰船/滑雪場/知床半島/雙美瀑布)

係網走湖莊住咗一晚後,第三日行程出發啦!今日去坐破冰船la,然後去滑雪,跟住去埋知床半島同順便睇埋雙美瀑布!樣樣都好想去,除咗滑雪,真係唔好意思,孖G妹同保羅係唔適滑雪嘅...........加上我哋都一把年紀,咁刺激嘅玩意都係免問。

今天一早起身morning call後,保羅係房間窗邊影咗這張湖畔相啦,so beautiful.......!



破冰船出發啦!孖G妹同保羅都係第一次坐破冰船。導遊話若果天氣唔好,都未必有得坐,好彩..........今天天氣好好好!
見到隻船啦!上船啦!


行程都有三四十分鐘,慢慢睇,係室內船艙望住大玻璃窗都已經見到好多冰。走去船頭,成個海都係冰!慢慢破.........原來破冰係咁嘅!


被我哋隻船破咗嘅冰................感覺幾特別,番轉頭睇,其實係會見到一條我哋隻船經過海路!


阿仔,玩完啦..........重望,走啦!下一站滑雪場!


由於孖G妹同保羅滑雪咪攪!通常唸住係車坐吓坐吓等埋佢哋,今次個場原來都幾大,眼前四圍都係雪,不如落車行吓,咁我哋就走咗落車,影吓相,然後就係休息室坐吓,飯杯熱茶等!
保羅係雪地做嘅微笑樣!So cute..........!





阿媽,玩雪呀.........!好多雪.........!


下一站.........知床,係08年孖G妹同保羅開始知道有這個地方,係世界自然遺產,被稱為日本最後的秘境,我們睇過日本介紹的片段,係一個環境接近大自然的美麗地方,估唔到今次行程都可以去。但我哋其實只會去知床自然資料館,因為如要近距離接觸,現時無乜機會(旅行團),等於要去行山,所以這地方相信無乜人到,咁至夠natural.......!保持自然環境!

旅遊巴係駛去自然資料館期間,你會發現會很唔同,因為愈接近那段路,見到成個斜坡都有很多很多鹿,間中出現狐狸,成個感覺貼近咗大自然,很珍貴!





回程啦!下一站............雙美瀑布


期間,看見美麗的黃昏日落景色!


今晚入住知床Grand酒店,浸溫泉!知床Grand酒店食過懷石後,行出酒店無幾耐,有一個知床神秘北極光光表演節目。我哋很多很多人聚集咗係空地,然後係黑暗打出激光,配合埋音樂,都幾得意!今日行程完畢啦!
川廿口夫 at 04/11/2012 09:54 pm comment
原來您有隻河豚公仔? 好CUTE.
孖G妹 at 04/11/2012 11:41 pm reply
我有幾隻水豚公仔架!超愛水豚!真係好可愛!

沒有留言:

張貼留言