g

g

2010年2月9日 星期二

玩盡北海道破冰7天の旅09-Day 4

文章日期:02/09/2010 08:56 pm
 Day 4-8/2/09
(摩周湖/屈斜路/丹頂鶴/硫磺山)


昨晚我地係知床的溫泉酒店睡了一大覺,我哋係知床帶了新成員狐狸仔回家呀!


離開知床,我哋會先去睇摩周湖,然後去屈斜路,跟住再去睇天然硫磺山同丹頂鶴自然公園,最後途經濕原展望台,然後入住十勝温泉酒店!嘩..........出發啦!

第一站,摩周湖,由於大霧及下微雨,因此只見到濛濃一片的摩周湖!




第二站,硫磺山,係一個天然活火山,在白雪雪一片見到山上冒煙同有很大陣硫磺味!


係硫磺山旁有間手信店,見到到處都是這個很攪笑嘅公仔,其實係很多北海道舖頭都見到,應該係代表北海道嘅綠海藻  Marimokkori。So funny.........
marimokkori




第三站,屈斜路湖,你會見到四周有很多天鵝,有d在湖裡游來游去。而這個湖特別の處是湖水是熱嘅溫泉水,所以湖畔小灘上有個砂湯,但因為實在太凍,應該無人係到浸靚腳!




第四站,丹頂鶴自然公園,丹頂鶴係面臨滅絕而備受保護的雀鳥,十分珍貴!所以係厘個時候,差不多成團所有長短火都出齊,對住丹頂鶴la!




由於我哋火數有限,其實d鶴係距離我哋好遠.......,睇咗一陣,有些時間就去了High tea!這杯熱茶特別の處係茶壺後面頂帽,送茶來時,頂帽係凹住壺茶,用作保暖,睇見都很溫暖!


最後一站,濕原展望台,真係路過咁,因為係無嘢睇,純粹遠望拍過照!




行程完畢!回十勝大平原酒店

沒有留言:

張貼留言